Na targach GLOBalnie prezentowało się kilkuset wystawców, m.in. z Adżarii, Albanii, Belgii, Czech, Chorwacja, Francji, Grecji, Gruzji, Indonezji, Iranu, Maroka, Serbii, Tunezji, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch i z Polski. Ale to właśnie województwo lubuskie zajęło I miejsce w konkursie na „Superstoisko".
Prezentowaliśmy na nim nasze wizerunkowe produkty turystyczne „Wino i kuchnia", „Fortyfikacje i militaria" i „Przygoda na wodzie". Gmina Strzelce promowała turystykę wodną i szlak wodny „Ku Bałtykowi", który bierze swój początek na jeziorze Lipie w letniskowej miejscowości Długie. Odwiedzający strzeleckie stoisko często pytali o konkretne materiały związane z wypoczynkiem wakacyjnym w tym oferty noclegowe i oferty aktywnego wypoczynku „na wodzie". Aranżację, wystrój stoiska oraz ofertę i sposób promocji doceniło także jury konkursu na „Superstoisko" przyznając dla Województwa Lubuskiego I miejsce.
źródło i foto: strzelce.pl, lubuskie.pl